delete

efter många många skit dagar så har det börja vända lite. amanda är påväg hem, sanna är påväg hem och jag har mitt jobb att hålla mina tankar sysselsatta på. plus att jag snart flyttar till oslo och kommer förmodligen/förhoppningsvis börja om med allt. utan dig och utan falun. men jag vill inte att du ska försvinna från mitt liv, du var min bästa vän.

men som sagt. amanda och sanna har jag saknat. vi ska dricka vin, dansa, skratta och bara vara för sommaren är påväg och det gör mig glad. på torsdag ska vi bada tunna, i helgen ska vi dricka vin och sitta på rådis hela nätterna långa, nästa vecka är det student och då ska jag fira min fina syster sen börjar livet och allvaret med jobb i sommar men det ska bli kul. sen är det peace and love. jag kan fortsätta lista upp bra saker hela dagen om jag vill men det orkar jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0