det löser sig

idag har jag hunnit med massor! tog mig en promenad till adamstuen för att hälsa på angela som var på jobb så vi tog en lunchdejt och kosade oss med kaffe och efterrätt. efter det upptäckte jag en del av oslo och gick naturligtvis vilse, men jag hittade mig ner till bogstadveien (den vägen jag nästan bor på) och insåg att jag har gått en riktigt omväg och hade fortfarande en bit hem. gick då till nästa baker hansen för att prata lite, blev bjuden på mer kaffe och gick sen vidare till vinmonopolet för att ladda kylskåpet för kvällen. så en långpromenad, 4 koppar kaffe och massa sol senare kom jag hem för att planera hösten lite med nina och nu känns allt så bra. om att blir som jag tänkt flyttar jag till göteborg sista maj för att jobba, vidare till london i september tillsammans med nina för att plugga engelska och jobba lite mer. allt känns bara bra just nu. :)
skickar en puss till hanna som är i sverige och kanske läser detta. puss!
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0