april

igår hade jag ett till kort pass på jobb, 12-16, och det var ett super skönt slut på 17 dagars jobb i rad.
när jag kom så gav jag mig ut och körde intervall träning med mig själv. gick 5 min, sprang 5 min osv i ca 40 minuter. kände mig rätt nöjd eftersom att jag hatar att springa, jag har inte disiplinet till att sprina långt men när man kör i intervaller sådär så går det bättre :) efter det blev det 20 min styrka och sen lite mellispellis och en lång och faktiskt varm dusch, jag blev förvånad när det faktiskt blev varmare än typ -10 som det har varit hela påsken.. 
 
och nu har jag precis kommit hem efter ytterligare intervallträning, men idag körde jag att jag sprang första låten, gick nästa osv eftersom att jag inte har någon bra klocka att hålla tiden på och inte orkar ta fram telefonen hela tiden ;) så nu är jag tränad och klar för idag efter styrkan. 
 
jag hoppas på sol på balkongen snart så jag kan gå ut och sitta där lite :) skit tråkigt inlägg jag vet, men ville bara skryta lite nu när jag varti lite duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0