en bra helg

åkte tillbaka till falun i fredags för att bland annat tatuera mig, vårmysa, packa ner rummet och träffa familjen. allt detta har jag gjort och det har varit en mycket lyckad helg måste jag säga.
en fin tjej och två fina pojkar
en liten tjockis bebis på middag hos mormor och morfar. det bjöds på världens godaste lassange och cheescake
när vi kom hem sa ella att hon skulle klä ut sig till michael jackson och ha en spelning i norge. sagt och gjort, hon tog på sig de kläderna hon kunde hitta på mitt rum och med en flagga i handen var hon plötsligt i grannlandet
 
imorgon kommer anna och hämtar upp mig, för de närmaste dagarna ska jag spendera i uppsala med mina favorit tvillingar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0