fre fre fredag

det bästa med att alltid vara den som ställer upp och jobba extra är att man alltid kan räkna med att få ledig då man behöver. ringde chefen imorse och var asgullig och frågade om inte jag kunde få ledigt nästa torsdag, det är ju lättare att ta det face to face för då kan man lägga på ett smickrande leende och hundögon, men jag lyckades. svaret jag fick var "självklar sofie, du ställer ju alltid upp för mig. hoppas du får en fin ledig dag :)". ville vara ledig på torsdag för då kommer annino hit och myser sönder med mig och sambon. vi ska dricka öl på uteservering, luncha, mysa och sen på kvällen ska vi dansa, för då ska en från jobbet repa skivorna på kåken. blir nog kul, tror vi blir ett litet gäng från jöbbet. HAPPPPPPPY! 
 
det är inte många ensamma kvällar om känns så ensamma som fredagskvällar. det är ju nu man ska fira in helgen men jag går hem och surfar lite på nätet i brist på pengar och sällskap.

Kommentarer
Postat av: Annino

Snart kommer jag och kramas med dig!!

Svar: jaaaa det ska bli så mys!
sofiegu.blogg.se

2013-04-14 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0