jävlar ja'

bra jävla vecka måste jag säga. har inte sett en, utan två av mina favoritkändisar. nour el-refai och anton ewald <3 <3 <3 <3 <3 anton kom in på jobbet idag så jag blev lite fnissig för han är så jedra snygg! 
 
igår jobbade jag till 21:10 och kom hem där det var kalasmysigt med chips, godis, gott sällskap och massa mys. alexander och chistian kom efter en stund så vi åkte och dansade lite. var lite för glad i vinet och ölen så jag var inte riktigt lika glamourös när jag vaknade som jag var på kvällen, men man lär väl jobba för det. lyckades också blanda ihop tider och skit så jag blev 1 timme sen, men som tur var så märkte ingen det *fnizz*. trotts rödsprängdaögon och en öloas runtom lyckades jag sälja mig igenom ett 6 timmars pass och här sitter jag nu och funderar på att dricka upp vinet jag inte lyckades dricka upp igår. ja varför inte, hä bli ju gammalt om det ska stå i kylen! 
 
fint folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0