puss

bra start på veckan, klockan är knappt halv 9 och jag har redan varit ute och sprungit, handlat och betalat lite räkningar. lönen rullade in på kontot inatt så idag ska jag unna mig en suuuperfin vårjacka från pepe jeans. jag övertalar mig själv att jag förtjänar det om jag har jobbat hårt, och det gjorde jag i mars tihi. hade nog köpt den ändå men det är coolare att skryta.
 
i lördags hade vi en tävling på jobbet, den som sålde flest jackor fick ett litet pris. och let's face it, jag hade ju aldrig skrivit detta här om det inte råkade vara så att JAG VANN! så idag ska jag fixa naglarna med det asbra nagelkitet jag vann innan jobbet :))
 
nu ska jag gå och duscha, kan skryta lite mer senare om ni vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0