sunday söndag domingo dimanche soontag

fick en fin överraskning idag när jag hoppade på tbanan, vem satt inte där om inte en av tjejerna jag bodde med i oslo och hennes kompis sulan. fick sällskap en bit så vi han prata massor om allt och ingenting. ibland saknar jag verkligen norge och brudarna och alla asgoda kaffisar jag gjorde. åkte i vilket fall till mörby för att hjälpa sannas kusin då det var dop åt deras dotter lily, det gick galant trotts alla underbart fina och säkert utsökta bakelser. det fanns: cupcakes, brownies med grädde, fina saker på pinne, hallon och cheesecake  kände mig nöjd när jag åkte därifrån utan att ha tagit något, bra jobbat sofie! 
 
har de senaste 2 nätterna sovit ca 8-10 timmar så inatt välkomnar jag en skönhetssömn, det behövs om jag ska ut och motionera imorgon. 
 
saker att se fram emot:
- min feta jävla lön
- lillkusinens dop den 20e
- falun den 26e
- vvvvvvvalborg i uppsala!
 
nu vill jag att mikkis ska komma hem så vi kan mysa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0