tågtankar

att försova sig kan ju vara en grej som förstör en hel dag, men jag gillar att leva lite farligt så jag slog av larmet imorse. vaknar av att sara ringer hundra gånger och går upp ur sängen 5 minuter innan tunnelbanan går, så det var en tröttjävel som åkte in till tcentralen efter en hårdnatts dans. i uppsala gick det på ca 1000 ungar som jag inte har kommit överrens med, dom springer runt och rycker i stolar och förstör min tågupplevelse.
 
jag måste förövrigt sluta fylleringa. jag tycker verkligen synd om alla som finns i min telefonbok på helgerna, för de flesta blir terrade av en brud som inte fattar att vissa faktiskt sover. och jag tänker alltid "men om jag ringer 7 gånger till så borde personen vakna", det är inte så ofta dom gör det så vaknar alltid dagen efter med en liten gnutta av skam i kroppen. det är inte så att jag ringer och ber om ursäkt heller, jag tänker att personen kanske inte har märkt att jag har ringt? ska nog börja lämna telefonen hemma för allas säkerhet.
 
måste trotts allt tacka annino för fina dagar i stockholm, många skratt och massa kärlek. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0