Everything at once

Thaihatten lyckas alltid komma fram när man är hemma hos mig och skålar. Det är oftast jag som tar fram den...
Lite för cool för allt
Här kan man va
Har haft min sista offeciella dag på denimavdelningen = kommer se mycket mindre av denna fina vän
En gång hade Mikkis med sig chips till förfest nr 2
Där mötte vi finaste Matilde, som numera bor i Växjö där hon ska plugga. Hon har alltså flyttat ifrån mig :(
Men det är tur att männen i mitt liv bor kvar här, det kommer vi skåla ofta för. Puss på er!
 
Min helg har varit ganska dimmig men väldigt rolig. I fredags var några kollegor, Sanna och Mikkis hemma hos mig och myste. Vi drack vin, åt ost, kex och pratade massa skit. Kvällen slutade på Marie Laveau för mig och Matilde då alla andra bangade. Lördagen bjöd på jobb sedan ungefär en av de godaste hamburgare jag ätit tillsammans med Emil, en öl, en till öl, och sedan massa margarita och efter de lite mera öl. Söndagen bjöd också på lite jobb, och nu är jag jobbfri i 2 veckor eftersom att skolan börjar i morgon. Hä blir bra det. Är dock inte så orolig att jag kommer bli mobbad längre eftersom att vi nu i början ska ha föreläsning med 300 andra, det kommer bli omöjligt för mobbarna att hålla reda på mig! HÄHÄHÄHÄHÄ. Jag har alltid en plan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0