Framtiden ser rätt planerad ut

För första gången på väldigt länge vet jag vad jag kommer syssla med de närmsta 3 åren för som ni säkert redan vet har jag lyckats komma in på en utbildning som jag inte trodde jag hade någon chans på. Så om 3 år tar Sofie ekonomiexamen med inriktning på företagsekonomi och juridik och snabbt efter det ska jag bli inköpschef och bossa runt alla som jobbar för mig. Hähä. 
Så igår fick jag lov att säga upp mig då det inte finns någon liten tjänst till mig på avdelningen, vilket suger för jag vill jobba kvar med mina hjärtan. Känns väldigt konstigt att jag inte kommer ha något heltidsjobb på länge, men sjukt spännande att plugga! :D 
 
Snart ska jag möta upp fina Mikkis, det var 1 1/2 vecka sedan vi sågs (!!!!!!!!!) och ta igen förlorade dagar i några timmar och ikväll inleder jag 4e träningspasset denna vecka, nu ska här bli förändring ska ni se. Har för övrigt varit uppe sedan klockan 7 och varit en riktig hemmatant och tvättat, städat, diskat osv. Bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0