Little notes

Några dagar har gått och chocken har lagt sig från beskedet om skolan. Jobbet är uppsagt och jag har blivit erbrjuden en helgtjänst på barnavdelningen istället, känns förjävla bra! 
Jag har jobbat massor sen senast
I fredags var jag ut med killen med det största & finaste hjärtat i världen och hans vän Samira, Emil & Matilde (dom har också fina hjärtan såklart)
Vi var till Kolingsborg där allas våran favorit Daniel stod för mixen, han är fantastiskt bra! 
Igår på jobbet hade jag, Sanna och Emil en mysig lunch på ett ställe som heter "hos frank", det var gott! 
Efter jobbet hade jag tacodejt med Matilde. Måste passa på att mysa med henne nu innan hon tar sitt pick&pack och drar ifrån mig till Växjö. 
 
Medans jag väntade på att Matilde slutade igår så gick jag och Emil till Kungsträdgården och köpte glass, satte oss i solen på en bänk och bara myste massor. Livet kändes genast lite enklare och friare på en gång kan jag tycka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0