Min morgonstund har alltid lite guld i mun

Alltså det finns inte mycket andra stunder på dagen som är lika bra som morgonen. När min morgon inte blir som jag vill så förstörs oftast hela dagen och allting går lite sämre än vad den hade gjort om jag var nöjd med starten. Idag vaknade jag av mig själv kl 8, då slog jag på lite P3 dokumentär och somnade om i 1 timme. Vaknade runt 9 tiden och låg kvar i sängen och funderade lite över livet innan jag bestämde mig för att gå upp och laga frukost, som blev såhär sjukt mysig:
Ända sedan jag fick reda på att jag kom in på skolan har det legat ett slags pirr i magen, ungefär som när man var liten och det var dagen före julafton, födelsedagen eller typ skolstarten. Sådant har jag känt nu i 2 veckor och det blir bara värre och värre. Det kommer säkert sluta med att jag på uppropet kommer snubbla in i salen, prutta och sedan inse att jag är i sämsta klassen någonsin och att jag kommer vara en mobbad dalkulla i 3 år framöver. Men vad är livet utan lite motgångar? 
 
Slut på funderingar! Klockan 12 ska jag gå på spinning och ett corepass, sedan ska jag möta upp Mikkis och ha en liten utflykt så att Sofie hittar till skolan ordentligt på torsdag, väldigt viktigt. Sedan har jag bestämt att det är dags att införskaffa höst/vinterskor och en jacka, så det får bli dagens mål! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0