Onsdag.

Min dag: 
Städade OCH tränade innan jobbet.
Jobbade 13:15-19:15.
Gjorde ingenting hela kvällen.
 
Kände lite att jag gjorde för mycket innan jobbet så jag inte orkade göra något efter (egentligen var det ingen som ville hänga med mig).
 
Har också lite höstplanering på gång. Sofie ska få lite besök, hon och Emil ska åka till Falun. Typ bara det. Sen ska jag åka till Örebro med mina pinglor nästa helg också. Och det är kräftskiva på fredag med mina kollegor + Mikkis. Hon är alltid min plus one och det känns bra när inte killen kan hänga med. 
 

Kommentarer
Postat av: Mikk

Är s glad att få vara plus en alltså!!

2013-08-21 @ 23:36:05
Postat av: Mikk

Är s glad att få vara plus en alltså!!

2013-08-21 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0