Södertörns Högskola

Jag är offeciellt en student på södertörn numera, och här han ni beviset (för de som är lika chockade som jag att jag blivit vuxen och tar tag i livet)
Mvh Livrädd ny student
 
Hade min första föreläsning idag, det gick fett bra eftersom att det bara var information, känns inte som att man kan göra så mycket fel på sådana föreläsningar. Kändes dock jävligt onödigt att släpa med 3 feta böcker och en dator, men vad är livet utan lite styrke träning. Eftersom att jag tyckte jag behövde träna lite mer idag så gick jag till älskade sats och lökade 1 timme nyss och upptäkte att jag  blivit rätt stark. Det var nog väskans förtjänst, tänk er vilken muskelknutte jag kommer vara om 3 år om det fortsätter såhär (?!?!?!). Ikväll blir det pingistunering och brakfest (tydligen) hos Alexander med utvandrarna från Falun vilket känns som en otroligt bra avslutning på denna fina vackra varma dagen då jag varit inne hela tiden. High five kompisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0