20130223

hej alla fans! eftersom att alla jag känner (typ) är i alla städer förutom stockholm och jag inte får jobba så har jag haft en fånga dagen dag:
vaknade från min skönhetssömn lite senare än väntat, 10:00, men ibland är det okej med sovmorgon
insåg att jag inte hade någon frukost så tog mig en rask promenad till coop nära, som ligger väldigt väldigt nära
strax efter vin, mjölk och kaffe så är apelsinjucie min favoritdryck och det unnade jag mig på coop
dagens frukost: scrambled eggs, körv, te och såklart juice <3
gave myself a facial 
bestämde mig för att ta en tur till stan. gick av tbanan, upp på drottninggatan och funderade på hur jag skulle lägga upp mitt stadsbesök. vände på klacken och gick till systemet istället, min ända vän, och kom hem med 2(!!!!!) flaskor vin, ett rött och ett vitt. 
lunch: hemmagjord pyttipanna med den sista kryddkörven, champisar och potäter. kan kalla den kryddchampotat
efter lunchen såg jag en film, "i love you, man" (sorry att jag inte tog någon bild på det..). anyway, tog mig en dusch och mitt andra glas vin och tänkte tanken att det var lite tidigt, men det försvann rätt fort för det var så gott
åt middag i mitt knä: kyckling, bulgur, morötter och tzatzikizz
insåg ganska snabbt att jag känner mig själv för väl för att sitta hemma en hel lördagskväll. ambassadeur? ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0