igår drack jag som ni vet vin, lite för mycket tror jag. det slutade med att vi blev nekade på 6 olika ställen igår, dom tyckte tydligen att vi var liiite för friska i huvudet för att få ha lite kul. så efter en massa jävla köande slutade det med en varsin cheeseburgare och ett glas vatten på mc donalds, vi skulle nog ha börjat med det? 
när jag vaknade imorse hittade jag sjukt mycket smulor i sängen, vilket jag hatar mer än mycket annat, mina byxor hade jag tagit av mig precis innanför dörren, datorn hade gått igenom ett x antal avsnitt av vänner och snuset var fortfarande i munnen. det var nog inte mitt mest attraktiva uppvaknande men det går väl an ibland... 
 
och såklart så missade jag halva asfina dagen då jag gick upp ur sängen kl 14, drog upp rullgardinerna och såg en strålande sol och blå himmel. och nej, man kan inte gå och lägga sig igen efter det så jag tog faktiskt en långpromenad runt här i en timme, mys! inte nog med det så jag jag hunnit med 3 filmer med paul rudd, älskar honom! 
godnatt loosers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0