i know two girls with a golden touch

fredag:
21:10 - slutade jobbet
21:30 - hemmamysvinkvällen börjar hos sanna med roomie
22:15 - inser att vinet åker ner lite för sakta, snabbar därefter på att tömma glaset så man somnar gott 
23:30 - hmm, ska vi inte gå på krogen?
00:15 - JO!
00:30 - rullar iväg mot oxid på stureplan, sänker några öl och dansar benen av oss alla
??:?? - kommer hem till sanna, lägger mig i sängen och känner den där härliga vattniga känslan i munnen, magen vänder upp och ned på sig och upp kommer en fin vinröd sörja. mumms.
 
lördag:
08:45 - vaknar av en gosigsanna som är alldeles för pigg för mitt huvud. blir serverad våfflor med sylt och grädde (CARPE!)
09:40 - inser att jag faktiskt ska jobba 8 jävla timmar och börjar om 20 min. fml
 
kom i alla fall hem till en fin, nystädad och faktiskt varm lägenhet, älskart! 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Mikk

Puss!

2013-02-17 @ 01:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0