nudie

igår kväll efter jobbet åkte jag och några från jobbet till nudies butik vid skanstull, vi drack öl, åt pizza, gick igenom de olika modellerna och lite utav det som kommer komma in nu i vår. älskar bara jobbet mer och mer, alla är typ lika sköna som jag. 
 
gick upp tidigt idag (8.30 hehe) för att sedan möta upp malin från härnösand som vi träffade på asienresan och som också bodde i oslo samtidigt som mig. har saknat henne massor, vi åt lunch på john cris i zity och träffade upp några av hennes gamla kompisar. massa mys! 
 
är helt jävla ensam i helgen så om någon känner för att komma hit och överraska mig så skulle det uppskattas / enzam_tjej_90_gullig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0