podcast?!

eftersom att jag faktiskt på riktigt älskar mitt jobb, så tycker jag att det är väldigt tråkigt att vara ledig, men idag kommer det bli mysigt. jag och sambon gick upp i tid för att tvätta, en guldstjärna till oss, jag gick efter det på en promenad som blev mycket kortare än väntat då jag fick skavsår och ett hav i skorna (det är väääldigt slaskigs i huvudstaden nu för tiden) och sen ska jag laga någon god lunch, eller frukost först kanske? brunch, brunch är bäst! sen kommer en kollega som jag jobbade med på barnavdelningen hit och myser med mig en stund :)) 
 
jag och mikkis funderar på att spela in en podcast, fatta vad kul? vi sitter bara och snackar skit i en timme, har lite ämnen som vi vill ta upp och sen bara kör vi??! skulle vara sjukt kul! alla fans är självklart välkomna att lägga in förslag på ämnen ni vill att vi ska prata om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0