uppsala

hej bloggen! 
 
igår åkte jag till uppsala för att spendera lite kvalitetstid med min bästa ebba. vi åt tacos, tog några öl, pratade och myste massor, det är en fin tjej den dära. och jag älskar när folk vill rensa sina garderober när jag är närvarande, fick med mig lite fint hem till brommisch.
 
igår satt vi och pratade om hur mycket vi hatar folk som sitter och äter antingen äpple eller banan på offentliga platser, äpple för att det låter förjävlia slaskigt och banan för dess lukt. idag hamnade jag tillsammans med två personer på tunnelbanan påväg från tåget, en bredvid mig med ett slaffsande äppeltuggande och en mitt emot mig med en banan. ville dö. 
nu ska jag göra mig klar för jobbet och sälja jeans i 3 timmar, hejja! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0