who needs love

den här veckan har jag jagat semlor med vaniljkräm i, eftersom att jag älskar semlor men råkar hata mandelmassa. och jag vet inte, men jag har fan inte hittat en endaste en i denna stad. jävla skit. på semeldagen fick jag nöja mig med en jävla kanelbulle som förövrigt var skitgod men det hjälpte mig inte, det var ju ingen semla. well well, spenderade fettisdagen med emelie från jobbet och vi kollade på någon film, definetly maybe, som jag absolut inte rekomenderar till någon av mina älskade läsare. 
 
idag, alla hjärtansdag har jag myst med mikkan. vi köpte godis och laddade ner remember me. jävligt bra rulle, den rekomenderar jag till alla!
jag tror förövrigt att denna dagen bara är till för att alla singlar ute i världens ska få en påminnelse om hur ensamma dom egentligen är. det är minsann ingen som har skickat blommbud till mig på jobbet idag, ingen som har bokat bord till mig och HEN för att äta en mysig romantisk middag och ingen som har gett mig något litet (ganska äckligt visserligen) gelehjärta. nej, det får singlarna fixa till sig själva. äta middag ensam, köpa godiset och trycka i det själv osv osv. men jag fick en cigg av sambon, det var guldklimpen denna dag, puss! 
men vem behöver en bf? inte jag, jag tar så gott hand om mig själv, plus att jag har fixat badoo nu så snart gifter jag mig nog. 
 

Kommentarer
Postat av: Lovvan

Soffe kan berätta att vi gjorde hemmagjorda semmelbullar så man själv kunde välja mellan mandelmassa och vaniljkräm , vanilkrämen va även den hemmagjord! Menar det, du borde komma till Gbg lite oftare;) och du visst är det ganska skönt att bara ha sig själv att tänka på :D stay strong!!

Svar: åh ja, staden är underbar, jag hade förmodligen fått en god semla plus en date med dig! <3
sofiegu.blogg.se

2013-02-15 @ 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0