Allsång på Skansen

Hade en väldigt mysig eftermiddag igår för jag och min kollega Paulina åkte till Skansen och hade picknick. 
Det var oförskämt fint väder.
En bra känsla är när man känner att man skulle vara väldigt avundsjuk på sig själv om man inte var sig själv just den stunden. Kände lite så igår.
Efter några timmar anslöt Hanna till våran fina lilla grupp.
Dom släppte ut massvis med fina färgade ballonger under allsången, det blev man glad över.
Och såklart det viktigaste på hela kvällen, Håkan Hellström. Jag kommer nog aldrig tröttna på honom och han är lika jävla bra varje gång jag ser honom. Tänk om man kunde få gifta sig med honom.
 
Så min början på veckan var som sagt sjukt bra, nu är det bara att hålla ut de 3 sista arbetspassen innan semestern och sen kommer slutet på veckan bli såååååååååååå sjukt bra det också för den kommer avslutas av Mumford and Sons. Är som sagt lite avundsjuk på mig själv för tillfället
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0