En födelsedag

Hade ungefär världens bästa födelsedag igår. Mamma, mormor, Johanna, Sara & Ella var här över dagen så vi tog oss ut till Skansen för att kolla på alla fina djur, äta lunch och fika en heldag.
Detta var ungefär den stekigaste sälen någonsin
Och detta var ungefär den sötaste lilla bebisen! 
På kvällen bjöd jag mina finaste vänner på tårtkalas och förfest här i Skärmabrink. Var en otroligt dålig fotograf igår så detta är den endaste bilden som finns, kanske bara betyder att jag hade lite för roligt för att ta kort. Dessa pinglor är några av de bästa, sedan kom det en drös till lite senare, löv them. Kvällen var sjukt kul fram tills klockan 3 kanske då vakterna bestämde sig för att Sofie hade haft sitt roliga för kvällen och bad henne gå ut, "okej" tänkte jag och satte mig utanför och surade med en körv i handen. Förmodligen den godaste korven jag ätit dock, måste nog gå tillbaka dit och kolla vad det var för något magiskt i den.
 
Hur som haver, jag hade en fantastisk födelsedag, önskar jag kunde fylla år jämt. Nu ska jag åka hem till Emil och kolla på en film, det blir mysigt! 
Puss finisar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0