Feber, tapas och mys

Igår hade jag lite lite lite feber under hela dagen efter mitt träningspass så jag låg i soffan nästan hela dagen. Tills det att Daniel hörde av sig och frågade om jag skulle med ut och äta lite gott med Emil, han och Matilde, jag sade ja eftersom att jag inte ätit på hela dagen och inte orkade laga mat. Där satt jag på mamas and tapas och svettades mellan rätterna, efter maten gick vi till Orangeriet nere vid vattnet och tog oss en varsin öl innan vi åkte hem. Jag sov bort febern under natten antar jag, för jag vaknade utan den och gick därför till jobbet och hängde lite. 
 
Och nu jävlar har jag strechat hela eftermiddagen, för snart ska vi spela brännboll jag och några kollegor och mitt lag ska vinna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0