Gröna Lund

Idag när jag slutade jobbet så sprang jag till Sergelstorg och mötte upp kära Daniel för en liten tripp till Gröna Lund. Där väntade Emil och Elias på oss så vi käkade lite grillbuffé, drack lite öl och myste innan..:
Elias favorit KeSha kom och sjöng och dansade för oss
Den ena fina killen var lite nöjdare än den andra
Efter dansen och sången tog vi oss en öl till innan vi åkte en karusell, vilda musen är kuuuuul. Sen tog jag och Daniel oss en promenad tillbaka till centralen och nu ligger jag här hemma i min säng och känner ångesten krypa fram då jag tänker på mitt 11 timmars mördarpass imorgon på jobbet. Men efter det blir det en carpe kväll med Alexander och Mikkis på Skinnarviksberget, en liten reunion skulle man kunna kalla det för det var ca 100 år sedan vi hände med honom. Det blir mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0