Jag som bara vill sova

Lite filosofiering från min sida. Jag undrar varför jag inte kan sova? Sova är det bästa jag vet, jag skulle hoppa över 100 saker varje dag bara för att få sova. Idag struntade jag i Café Opera för att sova men tror ni att jag somnar? NEJ! Istället ligger jag och funderar på om det är okej att åka ensam på en charter resa eller om jag kommer tråka ut mig själv redan på flyget ner? Om det kommer bli bra väder på min semester? Om dagen kommer vara aslång imorgon? Om jag är sugen på godis eller bara vill äta för att jag inte har något annat att göra? Om jag kommer missa flyget på söndag? Varför ser jag förjävlig ut på mitt pass som jag ska ha nu i 5 år????? 
Jag vill verkligen bara somna så jag kan vara pigg imorgon eftersom jag börjar 8. 
J a g   v i l l  b a r a  s o v a a a a a a a a a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0