Måndasfest

Igår när jag slutade satt det två mysiga hemma hos mig och väntade med ett varsitt glas sangria och ett glatt humör. Marcus var nämligen på kortisbesök i staden och ville ha sig en kväll med dans, då kan jag känna att det är mig och Mikkis man kan lita på. Vi satt här hemma ett tag, världens sötaste kollega/granne kom också förbi, sedan drog vi till Debaser som givetvist stängde när vi kom så vi fick styra om oss mot F12. Där dansade vi natten lång och hade sedan pyjamasparty i Stora mossen tillsammans.
Lisen är på besök också så idag började vi med en myspicknick i Vitabergsparken tillsammans, sen tänkte jag att jag skulle hem och ta mig en nap, men det fick jag inte för då ringde Sanna och tvingade mig tillbaka till stan. Vi har kollat på film, ätit korvstroganoff a la Andreas (underbart gott), sovit lite och kollat på Allsång på Skansen. En väldigt bra start på veckan måste jag säga. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0