Öland, Borgholm

Ja som många av er vet tog jag mig på en kortsemester ner till Öland för att mysa med Malin och Sulan i några dagar. Vi drack vin, öl, solade och åt gott precis det man ska göra på sin semester ungefär. Kom sedan tillbaka till storstaden igen i Söndags och igår myste jag vid poolen på dagen sedan mötte jag upp Emelie för ett fint glas på kulturhustaket, åkte hem, och sedan mötte jag upp Mikkis och Emelie igen på Snaps för ännu ett fint glas.
 
Har ju glömt berätta att jag och mikkis hade vårat livs första bråk i Dublin. Efter en stund tröttnade vi på att bråka så vi highfiveade och skrattade åt det. Tror att våran vänskap har nått en ny nivå.
 
Ikväll blire också drag för vi ska se Urban Cone på Grönan tillsammans med Mikkis söster och hennes bf.
 
På fredag kommer min älskade mamma, mormor, Johanna och Ella och firar världens bästa tjejs födelsedag (mig). Då ska vi ha picknick och gå på skansen
 
Mycket information men så får det vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0