Semästeeeeeer

Kunde inte ha börjat min semester bättre, eller jo. Hade jag kommit in på skolan så hade det varit optimalt, men man kan inte få allt hälle. Slutade 17, åkte hem för en snabbdusch sen gick jag över till kära Björn från jobbet och tog några fina glas cava på hans balkong innan vi åkte in och mötte våra andra vänner på Mälarpaviljongen (en bar som ligger på en brygga vid vattnet). Det är såååå fint där och jag är lite kär i min nya lilla familj jag har lyckats fått här. Planerade också in en spontanresa till Nice med en tjej från jobbet och hennes broder på onsdag, det blir spännande. Nu är det fan dags för mig att packa, för imorgon åker vi faktiskt äntligen till Dublin och dansar tillsammans med Marcus Mumford och gänget.
 
Mvh en väldigt solbränd Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0