Skinnarviksberget

Hade en oförskämt bra start på även denna vecka, slutade jobbet 19 och mötte upp mina vänner för en eftermiddag/kväll på Skinnarviksberget med utsikt över Stockholm
Där satt vi, drack öl och pratade om allt och ingenting i några timmar. Sedan åkte vi hem till mig när kylan kom smygandes och gjorde samma sak där. Efter en stund ringde Emil så jag och Alexander (poseraren på bilden ovan) och mötte upp honom och Elias vid Kungsträdgården. Det blev i vanlig ordning en sen kväll för mig, rullade nog in vid 4 tiden och upp i tid imorse för att fånga denna otroligt vackra lediga dag och sola lite. Nu ska jag iväg och möta upp Paulina och Daniel sedan ska vi till Skansen och kolla på min älskade Håkan Hellström och på lite djur med våran picknick. Känns som att kvällen kommer bli en av dom bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0