Långholmen

Igår tog jag och Mikkis oss ut till Långholmen, ett suuuuper mysigt badställe här i älskade Stockholm. Där solade vi, åt vattenmelon, pratade, hängde och såklart så badade vi för första gången detta år. 
När vi tröttnade på att ligga stilla så tog vi oss en promenad tillbaka till centrum. Där åt vi en varsin glass och myste lite till innan det var dags att åka hem. Det är fint i Stockholm och nu har jag bott här i 8 månader, tror det blir 8 till.
På kvällen kom Sanna för att kolla på lägenheten och mysa med Harry och mig, det var gosigt. 
 
Carpade lite idag också, gick upp tidigare för att träna. Borde nog skaffa mig ett litet system med maskinerna på gymmet, just nu hoppar jag runt lite bland alla möjliga och kör lite blandat. Men nu är det dags att åka till jobbet, puss och kram alla fina! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0