Min helg var förmodligen lite bättre än din

Sofie har haft en fruktansvärt bra helg även om det har inneburit baksmällor både lördag och söndag på jobbet. I fredags träffade jag Sanna och Sofie, vi satt i Humlegården och drack öl, pratade massa och skrattade. När det blev fett kallt åkte vi till Andreas för lite värme och dans innan vi skuttade vidare till Café Opera och dansade ännu lite mer. Rundade av kvällen när älskade Sanna lyckades bli utslängd och fortsatte tillbaka till Andreas för lite efterfest som inte blev så lyckad då Sanna somnade rätt fort och jag insåg att det var dags att åka hem eftersom att jobbet kallade ca 4 timmar efter. 
Och igår vart det en riktig kodakmomentskväll på Skinnarviksberget. Det betyder att det var magiskt fin utsikt och bra människor och mysigt rus i kroppen. Vi drog dit efter jobbet (jag och några kollegor) där de redan satt ett helt stort gäng och väntade på oss. Återigen blev det massa prat och kanske för mycket skratt som gav mig lite mer magmuskler, det är ju bra för sånna har jag inte så många. Även denna kväll hamnade jag såklart på krogen där jag och Daniel dansade hela natten, bland annat tillsammans med Alcazar (lol) som stod för en del av musiken på Kolingsborg. Sen åkte vi hem, myste med en katt och mat innan det var dags att sova och sedan vakna lite mer uttorkad än vanligt och traska till jobbet igen. 
Och nu ni, nu ligger jag äntligen här i min säng igen, snart dags att sova för imorgon ska jag upp och träna innan jobbet och få bort all skit som helgen har bidragit med till/på/i min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0