20130307

vaknade klockan 08:10 idag när chefen ringde i panik och frågade om jag kunde komma in extra idag. självklart sa jag, som en trogne något giriga anställd jag är. jag får nämnligen veta denna vecka (det är bara 4 dagar kvar på veckan!!!!!!) om jag får vara kvar på denimavdelningen eller inte. igår sa magkänslan nej, men idag känns det liiiite bättre eftersom att chefen kallade mig gumman. vi kanske är kompisar, och man kan inte låta en kompis stå utan jobb va?
 
igår spelade vi i alla fall kort, mina bäztizar och jag = sanna och mikkis. jag förlorade såklart så allt var i sin ordning och jag tog den här coola bilden..
mikkis fick en bok av sanna. det var bara söta bilder på henne
 
nej nu ska vi gå på promenad här i stora mossen, mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0