20130330

är nu inne på den 16e arbetsdagen i rad så jag minns inte riktigt hur det känns att vara ledig. jag har dock bestämt mig för att åka hem till dalarna i slutet på april, happy happy :))
 
igår, fredag, somnade jag ca 20:00 och vaknade idag 05:39, utvilad och färdig med sömn för dagen. känns bra! ikväll ska jag och en kompis från jobbet dricka vin och jag har blivit bjuden på middag med henne och hennes familj. jag trodde jag skulle få spendera hela helgen själv, men nu bjur de på mat och grejer. wohoooo :D
 
imorgon ska jag jobba igen men jävlar ja, på måndag då är jag ledig. då ska jag gå ut och springa! (bästa att skriva det här så att jag typ måste göra det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0