busringning?

fick det sjukaste samtalet till jobbet idag. och jag kan inte riktigt fatta om det var en busringning eller ett riktigt ärligt samtal. han lät så jävla seriös och om det var ett skämt så var det typ de tråkigaste jag har hört, var det på allvar så bir jag bara väldigt förvirrad. 
 
jag: välkommen till barnavdelningen det är sofie 
han: hej. jag undrar om ni har något ammningsrum på eran avdelning?
jag: ja det har vi
han: okej. för det är så att jag behöver komma och amma hos er
jag: ja men det gå bra, vi finns uppe på plan 2
han: men jag tror inte du förstår. jag behöver bli ammad. jag är 19 år och behöver bröstmjölk från min ledsagare som är med mig här. du tror inte att någon tycker det är obehagligt om jag sitter där och suger på hennes bröst?
jag (lite smått förvirrad och osäker): öööööh, det går nog bra....
han: okej. men jag behöver en tröja till min ledsagare som hon kan ha på sig, en ammningströja helt enkelt. har ni det som man kan få låna?
jag: nej tyvärr, vi säljer inga ammningskläder här på åhléns
han: men jag behöver bara låna en
jag: tyvärr, vi har inga
han: okej. men det är så att jag behöver byta blöja också. kan man göra det i rummet?
jag: nej, vi har toaletter på andra sidan våningen som kan brukas
han: är de handikappsanpassade? jag behöver ett skötbort också, finns det också där? alltså ett jag får plats på, jag är 19 år
jag: det vet jag tyvärr inte, har inte varit in och kollat på den toaletten
han: kan inte du göra det?
jag: nej tyvärr kan jag inte springa dit nu
han: okej. har ni någon madrass jag kan låna när jag byter blöja då?
jag: hehehehe neeeej tyvärr har vi inte det...
han: okej men då kommer jag och min ledsagare upp snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0