dansa pausa?

dansa, ja! pausa, nej! 
ikväll ska jag så på benen hela kvällen är tanken, mikkis ska inte behöva bära hem mig en gång till. men jävlar ja vad jag vill dansa till något fett. ligger dock redan 2 glas vin före mikkis, hon får ta igen det när vi kommer till förisen hos sara. 
jobbet gick asbra. hade "målsamtal" idag, vilket innebär att jag och chefen satt och pratade om mitt resultat hittils på avdelningen. det var bara lovord och hon verkar gilla mig. tror vi är kompisar. inom en snar framtid kommer jag få en utökad tjänst och även ett ansvarsområde som blir mitt alldels egna märke att ta hand om :)) wiiiiii! 
 
puss och kram, var inte tam! sämsta, men det rimmade.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0