min dag

jag har varit så jävla ledig idag ska ni veta. vaknade med sol, carpe! 
började min carpe dag med att tvätta
tog sedan på mig vårjackan och tog mig en powerwalk
det var asfint väder, solen lyste och jag hittade en mysig stig
där fanns det lite utsikt över denna fina stad jag bor i. stora mossen känns verkligen hemma
efter 45 minuters promenad passade jag på att träna musklerna lite
gjorde sedan frukost, mumms. hade glömt bort hur gott det är med grönt te
efter frukosten städade jag skiten ur mig. lägenheten glänser numera som aldrig förr
när städningen var klar tog jag mig en dusch och gjorde sedan en sen lunch som jag åt i min morgonrock när jag kollade på modern family. sen tänkte jag "jävlar ja, tvätten?!?". hämtade upp den ooooooch:
..bäddade rent både min och mikkis säng
nu har jag gjort mig klar för en myskväll hos sanna med sambon
 
puss & kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0