nu är jag en jävla hatare

när till och med döva jävla jag hör vilken jävla låt grannen ovanför spelar i sina jävla fucking högtalare och sjunger/skriker så jävla cphögt till så är det fan FÖR JÄVLA HÖGT! och men döva jag menar jag en tjej som har varit ett riktigt öronbarn, haft rör i öronen sen jag typ föddes, hör ingenting och har högt jävla tinnutus i båda jävla öronen. jävla testosteron snubbar.
 
och vad är grejen med att inte en endaste jävel (förmodligen) på drottningholmsvägen 254 duschar under påsk? det har nämligen varit kallvatten i alla jävla kranar inklusive duschen i 2 dagar nu. CPCPCPCPCPCCPCPCPCCPCPPP jävlar! 
 
 
dom spelade don't stop belivin för övrigt.. och nu åkte gitarrfan fram, om jag håller andan tillräckligt länge så kanske jag blir medvetslös och fridfull?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0