söndagskul

 


jag gör som mikkis så att ni lär er någonting om mig

 

Vilken svordom använder du mest? jag tror att jag har börjat säga jävlar alldeles för mycket

 

Använder du flip-flops? alltid när jag är utomlands och det är typ det bästa som finns

 

Vilken var den senaste filmen du såg? av någon anledning så kommer mitt svar alltid vara en av harry potter filmerna på denna fråga. får den inte så ofta dock.. 

 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? helt ärligt skulle jag ge bort en massa till min fina mamma, det förtjänar hon.

 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? tog valiumtabletter en gång i asien. de första två tyckte jag inte fungerade så tröck i mig två till, jävlar vad skönt jag sov på bussen

 

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? ööööööö allt! finns inget som kan stoppa mig när jag väl sätter igång

 

Vilken film kan du alla replikerna till? harry potter! okej, inte alla för det är en del 

 

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? borde en gång för alla tatuera över det fula fyllemisstag som jag aldrig kommer ifrån på handleden. alla på jobbet tror att jag har målat dit det själv eller varit på en mysig klubb där deras stämpel är ett litet fult hjärta 

 

Vilken är din favoritdrink? g-g-g-g-g-g-giiiin och tonic 

 

Gillar du din boende-situation? i lööööv it. att bo med den här bruden är super mysigt, och hon är en snyggare halvan på drottningholmsvägen

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? alla säger att åtta ska räcka men om jag ska bli lika snygg som mikkis behöver jag min skönhetssömn på ca tio

 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej, men en gång blev jag utslängd från en fysiklektion på högstadiet pga att jag formade det kvinliga könsorganet med munnen när läraren pratade. not a proud moment 

 

Tror du på liv på andra planeter? självklart

 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? blir inte arg så ofta men jag har en känsla av att det var någon puckokund under julen

 

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "varför händer allting mig?" haha nej jag vet inte. brukar köpa mig en flaska vin och fundera på det när den är slut. kommer oftast inte ihåg vad lösningen till det svåra är men jag tänker i alla fall inte på det dagen efter, för då har jag alltid skapat mig något annat att ha ångest över. problem solved! 

 

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? från film vet jag inte riktigt, men till er som har sett serien girls. jag känner mig som en klassisk hanna

 

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? eh nej, kött är så jävla gott! hur bra är det inte en sommar kväll, på grillen ligger det en saftig stek och i handen har du en kall öl?

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0