update

jag måste köpa mig en almanacka imorgon, jag har 1000 "att göra" saker i huvudet och att skriva på mina små snuttar av kvitton och post-it lappar funkar inte riktigt för mig eftersom att jag är slarvig och glömmer bort vart jag lägger mina komihåg saker. 
måste också berätta att jag har sämst lokalsinne. de senaste dagarna jag har varit ute på promenad så har jag hittat supemysiga områden att gå i och så tänker jag "här ska jag gå imorgon också", men jag hittar fan aldrig tillbaka till samma ställen. igår gick jag lite vilse och tänkte ringa mikkis, men sen tänkte jag "vad ska hon göra åt saken?" haha, men tillslut hittade jag en väg jag kände igen. 
 
ikväll är det after work på åhléns, det bjuds på mat, billig alkohol och god stämning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0