ansiktet

vaknade återigen till sol idag, hade inte dragit ner rullgardinen så jag skulle vakna av mig själv i tid tänkte jag, men det gjorde jag ju inte. vaknade ca 11, utvilad och redo för en springtur. idag gick det fruktansvärt bra, ville nästan inte springa hem men sen kom jag på att solen kommer till balkongen 12:20 och då ska jag hinna äta frukost innan hihi. satte mig på balkongen och hade några carpe timmar med harry potter och gänget, sen såklart, en powernap. 
men nu är jag redo för att möta upp emil och åka vidare till gröna lund för att sitta i solen, dricka öl och lyssna på ansiktet som börjar spela klockan 20. ska bara ner och leta efter en jacka åt gustav eftersom att jag har så bra koll ;) hehhe.
 
eftersom att jag ska se på ansiktet tänkte jag att ni kunde få se på mitt ansikte här
puss påer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0