biomys

hej på er, alla mina i genomsnitt 8 läsare. kom precis hem från några timmar i biomörker och massa mys med kollegor. vi bestämde oss för att gå på bio idag efter jobbet, jag mathilde och daniel gick och åt asiatisk buffé medans vi väntade på att emil skulle sluta och bion skulle börja. kollade på en som heter side effects, en thiller med jude law (<3<3<3<3<3<3) som emil ville se, den var faktiskt väldigt bra och lite mystisk. nu har jag två lediga dagar framför mig, så emil och jag ska på gröna lund imorgon kväll och se ansiktet, och på fredag blir det the sounds. hoppla för våren, igen :D 
 
jag vet inte men jag skulle faktiskt vilja se måns zelmerlöws musikvideo som jag och elvira var med i för några månader sedan. dom sa att den skulle släppas efter ca 4 veckor men den var väl förjävla dålig antar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0