kvalborg, valborg och finalborg.

i uppsala är valborg uppdelad i 3 dagar fulla med firande, blev dock bara 2 för mig och mina vänner men det räckte gott och väl för oss tror jag.
 
i måndags grillade vi tillsammans med ebbas och gustavs klasskompisar hemma hos ebbisen och gick sedan vidare till en nation där vi dansade, skrattade och bara myste. tog en liten sovmorgon från champangefrukosten på tisdagen då vi var liiiiite trötta. men vi ordnade oss en picknick som vi tog med till parken där vi satt första delen av dagen tillsammans i blåsten. på kvällen styrde gustavs klasskompis korridorsparty där vi stannade till en stund och sedan vidare till nästa bravader. valborg har varit fina dagar med några av de finaste pärlorna jag känner, och om några veckor kommer dom hit och hälsar på. puss till dom!
det har blivit en hel del cyklande och sittandes på pakethållare så nu är rumpenstumpen mör, dags att ta igen några dagars sömn innan jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0