shake shake shake

nu var det ett tag sedan jag skrev här, det beror mest på att det inte har hänt speciellt mycket i min vardag. jag har bara jobbat och träffat lite kompisar. i fredags slutade jag jobbet 13:30, åkte hem och vilade lite sen mötte jag upp henke och alexander. vi åkte hem till alle för att spela pingis, henrik nr 2 kom dit, men det var upptaget så vi fick mysa bara vi istället. kanske lika bra, pojkarna hade nog bara blivit ledsna av att förlora mot en brud. 
på torsdag kommer mikkis äntligen hem igen, och om 1 vecka kommer jag ha sovit första natten i lägenheten. myyyyyys! 
 
saker jag borde göra:
- packa
- träna (!!!!!!)
- städa
 
saker jag gör istället:
- kollar på film
- äter
- stökar till
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0