sunny friday. sunny saturday

fredagen bjöd på jobb till 18, fick hundratusen extratider till sommaren så nu har jag nästan en heltidstjänst typ och det äger. efter jobbet mötte jag upp sanna vid östermalmstorg där vi letade upp ett systembolag, gick förbi min stora crush (anton ewald<3<3<3<3) och sedan satte vi oss i humlegården och pratade på tills kylan och kvällen kröp sig på. det var länge sedan vi hade en sådan kväll jag och sanna, bara sitta och prata prata prata om allt mellan himel och jord, tänk att den där tjejen är för bra. efter att solen hade gått ner åkte vi hem till mig och myste lite innan vi slog på en harry film i vanlig ordning hihi
 igår var det lördag, en lördag då jag faktiskt var ledig och kvar i stockholm. jag försökte sola lite på balkongen, men det blåste och var lite kallt så det fick bli en förmiddag i sängen tillsammans med harry potter och sista striden mot voldemooooort. klockan 4 kom systeryster hit och hälsade på lite, vi åkte till en väns restaurant och väntade tills han slutade, tog en eftermiddagsöl och catchade up lite med varandra. efter en stund gick vi till humlegården och sa hej till de andra pojkarna som satt där och myste in helgen :) hur mycket jag älskar stockholm och att värmen har kommit hit kan jag inte beskriva, men det är massor och jag är glad att jag ska vara kvar här ett tag till. 
denna reklamen är en bra reklam för varmare klimat, det bara blir så. förlåt mormor och morfar för att det blir så mycket ölprat här, men jag dricker det inte varje dag. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0