Enchiladas & skitsnack

Det har varit en middag planerad väldigt länge av oss brudar som jobbat på Åhléns som ägde rum igår. Det var varit väldigt mycket hängande med kollegor denna helgen och det gillar jag, saknar att jobba tillsammans med dem. Vi strålade samman hemma hos Karolina i Hagsätra där vi lagade enchiladas (SJUKT gott), drack vin, pratade om allt som händer i allas liv osv. 
När vi hade tömt ut oss på allting mellan himel och jord var det dags att åka hem, visste att min söndag skulle bestå av många pluggtimmar så blev ingen dans i natt. STOLT! 
Men jag vaknade och ville helst att någon skulle stå med en pistol, beredd att skjuta så jag slipper denna stress över att jag inte är tillräckligt stressad inför tentan på onsdag. 
Fick sköta de där med pistolen själv. Läste lite, gick upp och lagade mig lite brunsch för att pigga upp dagen (det är strålande sol ute och fick precis en bild skickad till mig på utsikten över skärgården idag). Bilden gjorde inte humöret bättre, men äggen & baconen gjorde ett tappert försök. 
Det som motiverar mig nu är att om jag pluggar riktigt duktigt idag så får jag belöna mig med mys hos Sanna och bio med Elin, Mikkis & kanske Daniel. JOBBA JOBBA JOBBA! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0