I hjärtat av Sverige

Att åka till Dalarna över en helg är så fruktansvärt skönt. Här finns inte den där känslan att man missar allt kul om man stannar hemma en kväll, för här finns det fan inte ett skit att göra. Problemet är löst redan där. 
 
Kom i torsdagskväll, då blev det skratt åt vine och kvällsfika med te, och på fredagen snurrade jag runt med mamma på stan när jag kände att det var färdigpluggat för dagen sen blev det tacomys på sandviksvägen föjlt av idol så klart. Inveg lördagen med lite mera pluggandes, snart klart, sedan åkte vi och hälsade på farfar och morfar och gav dem ett varsitt ljus innan vi blev bjudna på middag av vår fantastiska mormor. 
Det bara slog mig att jag faktiskt har en kompis i Falun, så henne ringde jag och det blev glöggmys för hela slanta hemma hos fröken Frida efter middagen innan vi vandrade till Pitchers, och sedan slutade vi på kareoke, vad hände där?!
Tyckte det var bäst att Mathias sjöng lite så jag skrev upp honom så han fick sjunga kung i baren, det känndes som en bra låt till karln.
Falun kan faktiskt leverera om man vill, tack för den helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0