#måndag

Att avsluta en måndag på Blå fotöljen på Götgatan med den här fina tjejen kan jag nog börja leva med, då känns plötsligt måndagarna inte så jobbiga längre.
Jag var i skolan på dagen, där fick jag reda på att jag ska ha läst 450 sidor i en bok som heter "vår världs ekonomiska historia", ja ni hör ju hur fantastiskt bra den är, tills på måndag, och även skrivit 6-7 sidor om 3 diskussionsfrågor vi har fått. Fast det måste vara klart på torsdagkväll eftersom att jag ska roa mig lite med söderut i helgen. OCH jag fick reda på att de ska renovera mitt kök här i lägenheten, de börjar i februari och det ska vara klart efter 3 1/2 månad. KUL! Jag kommer då dela kök med 3 andra och ha ett kylskåp bredvid sängen. Det kommer visserligen vara sjukt skönt, hur mycket ville man inte ha en minifridge på sitt rum när man var liten?? 
 
Dags att läsa lite, sedan träna och sen träffa kvinnan ovan igen. Jag vet att hon vill åka tillbaka till Australien, men då finns det nog ingen annan lösning än att jag följer efter henne tror jag. Känns som en plan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0