Torsdag.

Började dagen med en föreläsning mellan 11-14, mycket lärorik men mycket repetion.
Då passade jag på att pimpa min mugg med små söta tjocka djur.
Efter den var det dags att skriva klart en uppgift till seminariet på måndag. Vi passade på att göra en mindmap. Var det bara jag som älskade att göra sådana i skolan när man var liten?? Den blev i alla fall mycket fin och lärorik om alkoholbranschen. 
Malin tyckte att det var intressant. 
 
Vi har nog aldrig varit så produktiva som vi varit idag. Våran grupp har nämligen väldigt lätt att smälta ut i dagdrömmar och diverse funderingar om livet och läckerol. Allting mellan himmel och jord helt enkelt. Idag däremot, var vi effektiva som tusan och pratade inte om någonting annat än de uppgifterna och rapporten vi hade. BÄST! 
Vi han klart i tid, så jag mötte upp Sanna och vi begav oss mot sats för det 4e träningspasset denna vecka, bra Sofie! Vilodagen kommer imorgon, sen upp på cyckeln och core passet igen på lördag morgon. Carpe
 
Måste passa på att skänka en tanke till Daniel Adams Ray, han har gjort det igen mina damer och herrar. FANTASTISKT album

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0